Aļona Viļuma – RPAC izglītības metodiķe, vispārējās pamatizglītības skolotāja. Māca matemātiku skolēniem ar īpašām vajadzībām (IP21015811). Galvenais, ko ņem vērā, izstrādājot darba lapas, uzskates līdzekļus, pārbaudes darbus – vienkāršība, konkrētība, uzskatāmība. Ir pārliecināta, ka izstrādātos materiālus var izmantot ne tikai speciālo izglītības iestāžu pedagogi, bet arī vispārizglītojošo izglītības iestāžu skolotāji, pielāgojot tos konkrētiem skolēniem, īstenojot skolēnu ar īpašām vajadzībām iekļaušanu vispārizglītojošajās skolās.
- Darba-lapas-dabaszinībās-augi-dārzeņi (2020.)
- Darba-lapas-dabaszinībās-dabas-ainava (2020.)
- Darba-lapas-dabaszinībās-Veselīgs-dzīvesveids-sporta-aktivitātes (2020.)
- Darba-lapas-dzīvā-nedzīvā-daba (2020.)
- Darba-lapas-ieži-augsne (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811-4.klase-Dabas-ainavas (2020.)
- PĀRBAUDES-DARBS-DABASZINĪBĀS-IP21015811-4.KLASE-Veselīgs-dzīvesveids (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811-6.klase (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811-7.klase-Mugurkaulnieki-zivis (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811-7.kl-Bezmugurkaulnieki (2020.)
- PĀRBAUDES-DARBS-DABASZINĪBĀS-IP21015811-9.KLASE-gremošanas-orgānu-sistēma (2020.)
Biruta Ribakova – speciālās izglītības skolotāja – izstrādā un ikdienas praksē aprobē savus mācību materiālus IP 21015911 izglītojamiem.
- EKSPERIMENTS AR ŪDENI_2.un 5.klasei IP 21015911
- ES UN DABA. ŪDENS. 2.un 5.klasei IP 21015911
- MEŽS UN PĻAVA
- MĀJPUTNI
- MĀJDZĪVNIEKI
- Es laukos. Dārzs un lauku darbi. 3. DAĻA
RPAC pirmsskolas izglītības skolotāju komanda – radoši un profesionāli skolotāji, kuri atbilstoši jaunajam mācību saturam un kompetenču izglītībai, kā arī bērnu attīstības īpatnībām, veido metodiskos materiālus veiksmīgai rotaļnodarbību organizēšanai un tēmu apguvei, iesaistot bērnu vecākus. Šobrīd, attālinātās mācīšanas laikā, skolotāji izstrādājuši dažāda vecuma izglītojamajiem prezentācijas tēmas “Pavasaris” apguvē.
A. Solovjova
- REKOMENDĀCIJAS-VECĀKIEM-ATTĀLINĀTO-MĀCĪBU-LAIKĀ-PIRMSSKOLAS-GRUPAS-5-6-GADĪGIEM-BĒRNIEM-PAR-TĒMU-«PAVASARIS» (2020)
- Rekomendācijas-vecākiem-attālināto-mācību-laikā-pirmsskolas-izglītības-iestādē-par-tēmu-«Pavasaris-klāt».-Apakštēma-«Putni-atlido» (2020)
- Pavasara puķes darba lapa
- Pavasaris
T.Kabale
- Rekomendācijas vecākiem attālināto mācību laikā pirmsskolas izglītības iestādē 2-4 gadīgiem bērniem par tēmu «Pavasaris klāt!» 1
- Rekomendācijas vecākiem attālināto mācību laikā pirmsskolas izglītības iestādē 2-4gadīgiem bērniem par tēmu «Pavasaris klāt!» 2
N.Golubeva
- Didaktiskā spēle Pavasaris.Kas ir lieks.
- Prezentācija 5-7- gadus veciem bērniem mazākumtautību grupās. Pavasaris ir klāt!
D.Maklere
- Rekomendācijas vecākiem attālināto mācību laikā pirmsskolas izglītības iestādē par tēmu «Pavasaris klāt!» Apakštēma “Pavasara darbi”.
- Pavasaris klāt. Kukaiņi
- Grupa Laumas bērni. Saulītei ir tāda vara. Puķu prieki.
- Grupa Paija. Saulītei ir tāda vara. Saulīte un lietutiņš.
N.Nikonova
E.Kopeika, G.Snicareva
Ilona Saule – RPAC darbojas ar sākumskolas mazākumtautību skolēniem ar valodas, mācīšanās un vieglas garīgās attīstības traucējumiem, mācot latviešu valodu un literatūru. Ikdienas darba pieredze liecina, ka aizvien vairāk ir nepieciešams vizuālais atbalsts, kurš ir primārais vārdu krājuma paplašināšanas instruments. Šāds pamats veido pārējo valodas apguves līmeni.
A.Kudure
I.Guseva
- Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus
- Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus
- Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus
K.Balodis
Inese Bogdanova – speciālais pedagogs