Evija Kaša – regulāri piedalās Autisma izpētes institūta ASV rīkotajos vebināros, kā arī iepazīstas ar Austrālijas Autisma organizācijas un amerikāņu organizācijas “Amaze” pētījumiem un prakses piemēriem. Šeit publicētie materiāli ir tulkoti latviešu valodā.
- Autisma_izpētes_institūts_vebinārs_sadarbības_modelis
- Mācīšanas stratēģijas
- Sociālais žurnāls
- Sociālās prasmes_stratēģijas
- Vizuālā_Rutīna
- Ikdienas grafiku izveide berniem ar AST
V. Škrjaba.
- Dalīšanās pieredzē par maģistra darba tēmu «Vārdu krājuma paplašināšana sākumskolas skolēniem ar GAT un VSNA»
- Paًšapkalpošanās prasmju pilnveidoًšana sākumskolas skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem ārpusstundu laikā
A.Viļuma.
- Individuālais izglītības programmas apguves plāns, atbalsta pasākumi un atbalsta komandas darbs, strādājot ar izglītojamajiem, kuriem ir kombinēti attīstības traucējumi. (2020.g.)
- Metožu daudzveidība, strādājot ar bērniem ar kombinētiem attīstības traucējumiem. (2020.g.)
- Pašvadības caurvijas ieviešana mācību darbā sākumskolas klasēs.
- Mācību process skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
A.Litauniece.
- Individualizētā mācību procesa elementi dzimtās valodas stundās pamatskolā (2020.g.)
- IT mācību procesā
- Lasīt ar interesi
Ir.Saule.
- Fonemātisko procesu korekcija
- Tiešsaistes semināra “Attālinātā mācību procesa norise Rēzeknes pamatskolā – attīstības centrā” prezentāciju materiāli
- Attālinātā mācību procesa norise RPAC
- Lasītprasme
- Runas un rakstu vingrinājumu diferencēšana bērniem ar speciālajām vajadzībām
- Mnemotehnika
- Attālinātā mācību procesa īstenošana pirmsskolas grupās
- Attīstošās metodikas pirmsskolas vecumā
- Valoda un pasaka pirmsskolas izglītības iestādē
I.Kruste.
T.Kuļika
E.Barkane
- Logopēda ieteikumi vecākiem, ko var veikt mājās ar bērniem “Artikulācijas aparāta vingrinājumi” – Artikulācijas aparāta vingrinājumi_darbam
I.Zvjagina
A.Poļaka
A.Verze
- Valodas un runas traucējumu izraisīto problēmu risināšana mācību procesā.
- Speciālās izglītības pedagoģiskie aspekti.
- Mācīšanās grūtību problēmu risināšana izglītības procesā. Rakstīšanas traucējumi.
- Jēdzienu kartes lasītprasmes veicināšanai
- Skolēnu motivācijas veicināšana pašvadītā lasīšanas procesā.
I.Treikale
M.Kudurs
T.Katkovska
L.Sosnare
I.Mediss
I.Kolendoviča
- Kas jāņem vērā, veidojot draudzību ar digitālo tehnoloģiju palīdzību
- Digitālo tehnoloģiju loma bērnu komunikācija
- Preventīvu pasākumu īstenoًšana sociālās atstumtības riska mazināšanā
E.Barkane, Ž.Truskovska
I.Bogdanova
A.Kudure
I.Urtāne
N.Oparina-Valaine
V.Solovjova
I.Zadvinska, S.Jablonska