Izvēlne Aizvērt

Dalība radošo darbu izstādē “Pasaule ap mani”

Mūsu IP 210159 klašu audzēkņi kopā ar skolotājiem arī šogad piedalās radošo darbu izstādē ,,Pasaule ap mani”, ko rīko Latvijas Mazturīgo Atbalsta biedrība ,,Dace” sadarbībā ar NVO. ⭐️
 
Katra klase veido kopdarbu, kur ikviens skolēns jūtas iesaistīts procesā. Darbi darināti dažādās tehnikās: gan zīmēti, gan līmēti, gan adīti. Darbos audzēkņi izmanto gan koku, gan papīru, gan diegus. Katrs skolēns ir lepns par padarīto darbu. 🤩
 
Ar nepacietību gaidām 11. decembri, kad tiks godināti mūsu mazie mākslinieki! Turam īkšķus par viņu radošajiem darbiem! 🤞

Adventes 1. svētdiena

Klusiem solīšiem pienāca Adventes 1. svētdiena. 🕯
 
Šis ir laiks, kad apstāties ikdienas skrējienā, laiks kopā būšanai un maziem Ziemassvētku brīnumiem. ✨
 
Aicinām arī Jūs katru dienu atvērt mūsu Adventes uzdevumu kalendāru un ļauties sirsnīgām aktivitātēm, kas satuvina gan lielos, gan mazos: https://riac.lv/?page_id=28189   🫂🤩
 
Lai šis gaidīšanas laiks kļūst par skaistu ceļojumu pretī svētkiem!🎄
Sirsnīgus sveicienus nodot arī paši mazākie rūķi no pirmsskolas grupiņas “Bitīte”! 🧑‍🎄

RPAC pedagogi pilnveido digitātālās prasmes darba ar bērniem ar speciālām vajadzībām

No 17. līdz 21. novembrim RPAC komanda – Inga Kairiša, Inese Bogdanova un Kristīne Bokāne apguva jaunas zināšanas digitālo rīku izveidē darbam ar bērniem ar speciālām vajadzībām un pilnveidoja savas jau esošās digitālās prasmes profesionālās pilnveides kursos Antālijā, Turcijā. 💻
 
Kursa “Digitālie rīki skolēniem ar īpašām vajadzībām” programmas mērķis bija sniegt skolotājiem zināšanas veidot mācību materiālus, kas piemēroti viņu skolēnu speciālām vajadzībām, izmantojot digitālos rīkus.
 
Apmācībās skolotāji iepazinās ar digitālajiem rīkiem skolēnu ar speciālām vajadzībām atbalstam — tiešsaistes lietotnēm, audiogrāmatām un izglītojošām spēlēm, kas veicina uzmanību un motivāciju. Dalībnieki apguva prasmes atpazīt skolēnu individuālās vajadzības, izvēlēties piemērotus digitālos risinājumus un veidot pielāgotus mācību materiālus, lai uzlabotu mācību procesu un veicinātu panākumus. 📱🖥️
 
Kursa laikā pedagogi attīstīja prasmes:
✔️ izvēlēties piemērotākos digitālos rīkus skolēniem ar speciālām vajadzībām;
✔️ efektīvi izmantot šos rīkus mācību procesā;
✔️ darboties ar dažādiem digitāliem rīkiem darbā ar skolēniem ar speciālām vajadzībām.
 
(Aktivāte notika programmas Erasmus+ projekta ietvaros. Projekta nosaukums: “Sadzirdēt klusumu. Rēzeknes pamatskolas – attīstības centra pedagogu un atbalsta personāla profesionālā pilnveide alternatīvajā komunikācijā un labbūtības veicināšana”; projekta numurs: 2025-1-LV01-KA122-SCH-000336746)