Kā veiksmīgi iekļaut skolēnu? Kuriem likumiem jāpievērš uzmanība? Atbildes atradīsiet šeit: Veiksmīgai iekļaušanai
Metodiskie materiāli no pedagogu profesionālās pilnveides kursiem
- Valodas attīstības iespējas dažādos vecumposmos
- Rotaļu un spēles elementu izmantošana vārdu krājuma paplašināšanā
- Atbalsta sistēmas izglītības iestādē un pašvaldībā sadarbībai un katra bērna un jaunieša atbalstam
- Savas izglītības iestādes izvērtējums
- Darba metodes ar pirmsskolas vecuma bērniem ar dažādas variācijas attīstības traucējumiem iekļaujošās izglītības kontekstā
- Individuālais izglītības apguves plāns, atbalsta pasākumi un pielāgojumi, atbalsta komandas darbs, ievērojot 4-6 gadīgo bērnu attīstības īpatnības
- Mācību materiāla un vides pielāgošana. Atbalsta elementu izvēle izglītojamajiem ar kombinētiem attīstības traucējumiem
- Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamajiem ar kombinētiem attīstības traucējumiem un tā izvērtēšana
- Garīgās attīstības, mācīšanās, valodas un uzvedības traucējumu ietekme uz izglītojamo mācību satura apguvi un turpmāko attīstību. Korekcijas darbs skolā
- Metožu daudzveidība, digitālo rīku un resursu izmantošana mācību procesā
- Individuālais izglītības apguves plāns, atbalsta pasākumi un pielāgojumi, atbalsta komandas darbs, ievērojot 4-6 gadīgo bērnu attīstības īpatnības
- Iekļaujošā izglītība
- Globālā lasīšanas metode darbā ar bērniem ar AST_1
- Globālā lasīšanas metode darbā ar bērniem ar AST_2
- Pieredze ikdienas darbam, strādājot ar skolēniem ar AST
- Sociālie stāsti darbā ar bērniem ar AST
- Darba metodes ar pirmsskolas vecuma bērniem ar dažādas variācijas attīstības traucējumiem iekļaujošās izglītības kontekstā
- Etīdes struktūra
- Garīgās attīstības, mācīšanās, valodas un uzvedības traucējumu ietekme uz izglītojamo mācību satura apguvi un turpmāko attīstību. Korekcijas darbs skolā.
- Metožu daudzveidība, digitālo rīku un resursu izmantošana mācību procesā klātienē un attālināti
- “10 ieteikumi skolotājiem, iekļaujot bērnus ar speciālajām vajadzībām”
- Skolas darba jomas kritērija Mācīšana un mācīšanās pašnovērtējums RPAC
Izstrādātie materiāli
Ilona Saule
Aļona Viļuma
- Pielāgojumi un atbalsta pasākumi mācību procesā atgādnes (2021)
- Individuālais izglītības programmas apguves plāns atbalsta pasākumi un atbalsta komandas darbs strādājot ar izglītojamajiem, kuriem ir kombinēti attīstības traucējumi. (2020)
- Mācību process skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem (2020)
- Metožu daudzveidība strādājot ar bērniem ar kombinētiem attīstības traucējumiem (2019)
- Pašvadības caurvijas ieviešana sākumskolā (2018)
Aiva Litauniece
- Individualizētā-mācību-procesa-elementi-dzimtās-valodas-stundās-pamatskolā (2020.)
- IT-mācību-procesā (2020.)
- lasit_ar_interesi (2017.)
- Runātprasmes attīstīšana
Evija Kaša
- Autisma_izpētes_institūts_vebinārs_sadarbības_modelis (2020.)
- Mācīšanas stratēģijas (2020.)
- Sociālais žurnāls (2020.)
- Sociālās prasmes_stratēģijas (2020.)
- Vizuālā_Rutīna (2020.)
Ikdienas grafiku izveide berniem ar AST (2020.)
Veneranda Škrjaba
- Dalisanas-pieredze-par-magistra-darba-temu-Vardu-krajuma-paplasinasana-sakumskolas-skoleniem-ar-GAT-un-VSNA
- Paًšapkalpošanās prasmju pilnveidoًšana sākumskolas skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem ārpusstundu laikā
Irēna Saule
Aljeta Korošenko
Ilona Pabērza
- Attālinātā-mācību-procesa-īstenošana-pirmsskolas-grupās (2020)
- Attīstošās-metodikas-pirmsskolas-vecumā (2020)
- Valoda-un-pasaka-pirmsskolas-izglītības-iestādē (2020)
Tatjana Kuļika
Evita Barkane
- Logopēda ieteikumi vecākiem, ko var veikt mājās ar bērniem “Artikulācijas aparāta vingrinājumi” – Artikulācijas-aparāta-vingrinājumi_darbam (2020)
Irina Zvjagina
Anna Poļaka
Aina Verze
- Valodas un runas traucējumu izraisīto problēmu risināšana mācību procesā.
- Speciālās izglītības pedagoģiskie aspekti.
- Mācīšanās grūtību problēmu risināšana izglītības procesā. Rakstīšanas traucējumi.
- Jēdzienu kartes (2018)
- Skolēnu motivācijas veicināšana pašvadītā lasīšanas procesā. (2018)
Irina Treikale
Māris Kudurs
Tatjana Katkovska
Lidija Sosnare
Ilona Mediss
Indra Kolendoviča
- Kas jāņem vērā, veidojot draudzību ar digitālo tehnoloģiju palīdzību (2017)
- Digitālo tehnoloģiju loma bērnu komunikācija (2017)
- Preventīvu pasākumu īstenoًšana sociālās atstumtības riska mazināšanā (2016)
Evita Barkane, Ženija Truskovska
Inese Bogdanova
Anna Kudure
Ineta Urtāne
Nataļja Oparina-Valaine
- Attīstošie-uzdevumi-bērniem (2020)

















