13.maijā profesionālās kompetences pilnveides kursa “Mākslas terapija” dalībnieki tikās ar savu bērnību, meditēja un meklēja uzzīmētajā savas asociācijas. Dalībnieki noskaidroja, kas un kā izpaužas zīmējumā, kādus jautājumus uzdod mākslas terapeits, kā atrast atslēgvārdus palīdzības sniegšanai. Dienas otrās puses tematika – ķermeņa valoda kā māksla. Kā ar to nodod informāciju? Kā komunicēt un izprast otra teikto ar žestu palīdzību.
(Konteksts: RPAC komanda: Ilona Saule, Aļona Viļuma un Alla Solovjova piedalās profesionālās pilnveides kursos Tenerifē, Spānijā. Aktivāte notiek programmas Erasmus+ projekta ietvaros. Projekta nosaukums: “Globāla pieeja kvalitatīvai ilgtspējai: Rēzeknes pamatskolas – attīstības centra pedagogu un atbalsta personāla profesionālās kompetences pilnveide izglītības sistēmas strukturālo pārmaiņu ietvaros”; projekta numurs: 2024-1-LV01-KA122-SCH-000218634)