Atbalsta komanda:
paredzēta, lai veiksmīgāk plānotu un organizētu pedagoģiski – psiholoģisko un veselības stiprināšanas darbu ar bērniem, kuriem ir nepieciešama palīdzība. Atbalsta komandas speciālisti savas kompetences ietvaros veic pedagoģiskās, psiholoģiskās un sociālās palīdzības koordinēšanu un nodrošināšanu izglītojamajiem, ieskaitot viņu vecākus, pedagogus, pirmsskolas darbiniekus. Atbalsta personāla modelis paredz koordinētu sadarbību starp komandas locekļiem, paredzot veselību veicinošas, atbalstu sniedzošas un drošas vides nodrošināšanu pirmsskolas izglītības iestādē.
Atbalsta komandas sastāvā:
izglītības metodiķis,
izglītības psihologs,
logopēds,
medicīnas māsa,
fizioterapeits,
sporta skolotāja.
Atbalsta komandas uzdevumi:
- Veidot izglītojamo psiholoģiski un fizisko veselību un harmonisku attīstību pirmsskolā.
- Nodrošināt veiksmīgu adaptācijas procesu pirmsskolā.
- Koordinēt bērnu pedagoģiskās, psiholoģiskās un sociālās izpētes darbu pirmsskolas izglītības iestādē.
- Izstrādāt, īstenot un izvērtēt izglītojamo individuālus izglītības plānus.
- Organizēt nepieciešamo palīdzību bērniem un viņu vecākiem, skolotājiem, iestādes darbiniekiem.
- Regulāri informēt izglītojamo vecākus par bērnu mācību sasniegumiem, atveseļošanas procesu un adaptācijas periodu.
- Sadarboties ar valsts institūcijām un pašvaldību institūcijām.
- Apkopot informāciju, analizēt komandas darba pieredzi.
Atbalsta komandas mērķgrupas:
- bērni ar jauktiem attīstības traucējumiem,
- bērni, kuriem pedagogs ir konstatējis atbalsta pasākumu nepieciešamību,
- bērni, kuriem ir adaptācijas grūtības,
- bērnu vecāki, kas paši lūguši palīdzību kādam no atbalsta komandas speciālistiem.
RPAC pirmsskolas grupu pedagogi:
Visiem pirmsskolas (PII) pedagogiem ir atbilstoša augstākā izglītība, speciālā izglītība. Skolotājas patstāvīgi papildina savas zināšanas tālmācības kursos, semināros. Skolotājas labprāt piedalās dažādos semināros, kur dalās ar savu pieredzi. Katru gadu skolotāji dalās ar savu darba pieredzi pieredzes apmaiņas rotaļnodarbībās. Skolotājas tradicionāli noformē grupiņas un skatlogus atbilstoši gadalaikiem un svētkiem, raksta svētku, jautro brīžu, teātru dienu scenārijus, kurus veiksmīgi īsteno dzīvē.
