Rēzeknes pamatskolā-attīstības centra pirmsskolas grupās janvāra mēnesis tika aizvadīts, aktualizējot tēmu par emocionālo audzināšanu.
Pirmsskolas vecuma bērniem ir ļoti maza dzīves pieredze. Katru dienu viņi saskaras ar situācijām, kuras var būt patīkams vai arī nē, var būt pārsteidzošas vai bīstamas. Bērniem ik brīdi rodas dažādas sajūtas, kuras pieaugušais sauc par emocijām. Bet bērns vēl nezina, kā nosaukt šo sajūtu, kā atbilstoši uz to reaģēt, kā savas izjūtas kontrolēt. Līdz ar to emocionālais stāvoklis var būtiski mazināt bērnu spējas produktīvi darboties, veidot pozitīvas attiecības. Tāpēc ir svarīgi palīdzēt bērnam iepazīt savu un apkārtējo cilvēku emocionālo pasauli.
Tika novadīta pirmsskolas jomas pedagogu sanāksme, kur speciālisti ( speciālais pedagogs, logopēds un psihologs) dalījās ar savu pieredzi, kā izprast bērnu emocijas, kā iemācīt bērniem atpazīt savas emocijas, kā attīstīt emociju pašregulāciju, secinot, ka ir divi informācijas avoti, no kuriem bērni var iepazīt emociju pasauli:
Apzinot šo pieredzi, pirmsskolas pedagogi dienas gaitā un nodarbībās ietvēra emociju izzināšanas aktivitātes, atjaunoja emociju stūrīšus, izstrādāja emociju spēles.








