
- Dabas-ainavas_Aļona Viļuma (2020.)
- PĀRBAUDES-DARBS-DABASZINĪBĀS-IP21015811-4.KLASE-Veselīgs-dzīvesveids_Aļona Viļuma (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811-6.klase_Aļona Viļuma (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811-7.klase-Mugurkaulnieki-zivis_Aļona Viļuma (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811-7.kl-Bezmugurkaulnieki_Aļona Viļuma (2020.)
- PĀRBAUDES-DARBS-DABASZINĪBĀS-IP21015811-9.KLASE-gremošanas-orgānu-sistēma_Aļona Viļuma (2020.)
- Pārbaudes-darbs-dabaszinībās-IP21015811 4.klase-Aļona Viļuma
- Mājdzīvnieki un savvaļas dzīvnieki (decembris, 2022) Aļona Viļuma
- Darba-lapas-dabaszinībās-augi-dārzeņi_Aļona Viļuma (2020.)
- Darba-lapas-dabaszinībās-dabas-ainava_Aļona Viļuma (2020.)
- Darba-lapas-dabaszinībās-Veselīgs-dzīvesveids-sporta-aktivitātes_Aļona Viļuma (2020.)
- Darba-lapas-dzīvā-nedzīvā-daba_Aļona Viļuma (2020.)
- Darba-lapas-ieži-augsne_Aļona Viļuma (2020.)
- Pasaules okeāni un tā daļas (2022) Kaspars Balodis
- Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus_Inna Guseva
- Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus_Inna Guseva
- Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus_Inna Guseva
- Izgudrojumi_Ināra Treikale
- Antarktika_Kaspars Balodis
- Saimniecības attīstības priekšnoteikumi un faktori_Kaspars Balodis
- SĒNES_Inese Bogdanova
- REKOMENDĀCIJAS-VECĀKIEM-ATTĀLINĀTO-MĀCĪBU-LAIKĀ-PIRMSSKOLAS-GRUPAS-5-6-GADĪGIEM-BĒRNIEM-PAR-TĒMU-«PAVASARIS» Alla Solovjova (2020)
- Rekomendācijas-vecākiem-attālināto-mācību-laikā-pirmsskolas-izglītības-iestādē-par-tēmu-«Pavasaris-klāt».-Apakštēma-«Putni-atlido» _Alla Solovjova(2020)
- Rekomendācijas vecākiem attālināto mācību laikā pirmsskolas izglītības iestādē 2-4 gadīgiem bērniem par tēmu «Pavasaris klāt!» 1_Tatjana Kabale
- Rekomendācijas vecākiem attālināto mācību laikā pirmsskolas izglītības iestādē 2-4gadīgiem bērniem par tēmu «Pavasaris klāt!» 2_Tatjana Kabale
- Pavasara puķes darba lapa_Alla Solovjova
- Pavasaris_Alla Solovjova
- Didaktiskā spēle Pavasaris.Kas ir lieks._Natālija Golubeva
- Prezentācija 5-7- gadus veciem bērniem mazākumtautību grupās. Pavasaris ir klāt!_Natālija Golubeva
- Rekomendācijas vecākiem attālināto mācību laikā pirmsskolas izglītības iestādē par tēmu «Pavasaris klāt!» Apakštēma “Pavasara darbi”._Dace Maklere
- Pavasaris klāt. Kukaiņi_Dace Maklere
- Grupa Laumas bērni. Saulītei ir tāda vara. Puķu prieki._Dace Maklere
- Grupa Paija. Saulītei ir tāda vara. Saulīte un lietutiņš._Dace maklere
- Pavasaris klāt. Putni_Skolotāja Nikonova
- SAULĪTEI IR TĀDA VARA_Skolotājas: Kopeika, Snicareva
Metodiskos materiālus izstrādājuši:
Aļona Viļuma – RPAC izglītības metodiķe, vispārējās pamatizglītības skolotāja. Māca matemātiku skolēniem ar īpašām vajadzībām (IP21015811). Galvenais, ko ņem vērā, izstrādājot darba lapas, uzskates līdzekļus, pārbaudes darbus – vienkāršība, konkrētība, uzskatāmība. Ir pārliecināta, ka izstrādātos materiālus var izmantot ne tikai speciālo izglītības iestāžu pedagogi, bet arī vispārizglītojošo izglītības iestāžu skolotāji, pielāgojot tos konkrētiem skolēniem, īstenojot skolēnu ar īpašām vajadzībām iekļaušanu vispārizglītojošajās skolās.
Biruta Ribakova – speciālās izglītības skolotāja – izstrādā un ikdienas praksē aprobē savus mācību materiālus IP 21015911 izglītojamiem.
RPAC pirmsskolas izglītības skolotāju komanda – radoši un profesionāli skolotāji, kuri atbilstoši jaunajam mācību saturam un kompetenču izglītībai, kā arī bērnu attīstības īpatnībām, veido metodiskos materiālus veiksmīgai rotaļnodarbību organizēšanai un tēmu apguvei, iesaistot bērnu vecākus. Šobrīd, attālinātās mācīšanas laikā, skolotāji izstrādājuši dažāda vecuma izglītojamajiem prezentācijas tēmas “Pavasaris” apguvē.
Alla Solovjova
Tatjana Vabale
Natālija Golubeva
Dace Maklere
N.Nikonova
E.Kopeika, G.Snicareva
Ilona Saule – RPAC darbojas ar sākumskolas mazākumtautību skolēniem ar valodas, mācīšanās un vieglas garīgās attīstības traucējumiem, mācot latviešu valodu un literatūru. Ikdienas darba pieredze liecina, ka aizvien vairāk ir nepieciešams vizuālais atbalsts, kurš ir primārais vārdu krājuma paplašināšanas instruments. Šāds pamats veido pārējo valodas apguves līmeni.
Anna Kudure
Inna Guseva
Kaspars Balodis
Inese Bogdanova – speciālais pedagogs
Ināra Treikale – pedagogs