Latviešu tautas mīklas (februāris, 2023) Evita Barkane
Emocijas. (decembris, 2022) Irēna Finogejeva
Romāns (janvāris, 2023) Aiva Litauniece
Notikumu prognozēšana. Gulivera ceļojumi. (janvāris, 2023) Aiva Litauniece
Ieskaite – Dž. Svifts “Gulivera ceļojumi” (janvāris, 2023) Aiva Litauniece
Darba lapas latviešu valodas un sociālo zinību mācību stundām (janvāris_2023) Biruta Ribakova
Attēlu puzle – atrodi pāri (decembris, 2022) Veneranda Škrjaba
Latviešu valodas prasmju pašvērtējums (decembris, 2022) Aiva Litauniece
Ieteicamā literatūra. 7.-9.klase. (decembris, 2022) Aiva Litauniece
Jāņi (decembris, 2022) Aiva Litauniece
Atbalsta materiāls 5.a klases skolēnam literatūrā „Dzejoļa rakstīšana” (decembris, 2022) Inese Zadvinska
Didaktiskā spēle. Ceļojums gadalaikos. (decembris, 2022) Veneranda Škrjaba
Mini, mini mīkliņu. Laikapstākļi. (decembris, 2022) Veneranda Škrjaba
Mini, mini mīkliņu. Mājdzīvnieki un meža dzīvnieki. (decembris, 2022) Veneranda Škrjaba
Viktorīna “Mana Latvija” (novembris, 2022) Aiva Litauniece
R. Blaumaņa novele “Nāves ēnā” (2022, novembris) Aiva Litauniece
Tēma: Krustvārdu mīkla. Dzīvnieki. Aiva Litauniece (2022, oktobris)
Tēma: Atgādnes. Lietvārda locījumi. Teksta daļas. (2022) Dace Kindzule
Tēma: Atgādnes. Lietvārds (2022.) Dace Kindzule
Tēma: Latviešu tautas mīklas (2022) Dace Kindzule
Tēma: Atgādnes latviešu valodā_ Veneranda Škrjaba (2022)
Tēma: 8.a klases projekts teātra mākslā – latviešu tautas pasakas “Pupa, salms un ogle” animācija (2021) Aiva Litauniece
Tēma: Transportlīdzekļi_Ilona Saule (2020)
Tēma: Cilvēka ķermeņa daļas_Ilona Saule (2020)
Tēma: Liels/liela … Mazs/maza _Ilona Saule (2020)
Tēma: Antonīmi un sinonīmi (2020)
Tēma: Darba lapas: “Pastaiga”, “Vārds”(2020)
Tēma: Pasakas lasītmācīšanai (2020)
Tēma: SKAITĻA-VĀRDS_Aiva (2020.)
Tēma: Tekstu-veidi-(2020).
Tēma: VIENNOZĪMĪGI-DAUDZNOZĪMĪGI-VĀRDI. (2020.)
Tēma: Īpašības vārda salīdzināmās pakāpes (2020)
Tēma: Stāstījumu veidošana (2020)
Tēma: Praktiskā lasīšana (2020)
Tēma: Lietišķie raksti (2020)
Tēma: Alfabēts attēlos, burtos, vārdos (2020)
Tēma: Vārda tiešā un pārnestā nozīme (2020)
Tēma: Spēle “Ceturtais lieks”
Tēma: Teikumu robežas
Tēma: Raksti vārdiem galotnes!
Tēma: Vienskaitlis, daudzskaitlis
Tēma: Augi
Tēma: Mūzikas instrumenti. Burtu mežģis
Tēma: Pārbaudes-darbs-latviešu-valodā-IP21015811-4.klase_(2018.)
Tēma: Pārbaudes-darbs-literatūrā-IP21015811-6.klase (2018.)
Tēma: Teikums-IP-21015811-5.klase (2018.)
Tēma: Literārās stundas sākumskolā.
Tēma: Lasītmācīšana (2020.)
Tēma: Krišjānis Barons_Aina_Verze (2020.)
Tēma: Skaņu kartītes (februāris, 2023) Evita Barkane
Tēma: Sienu, pogāju, veru vaļā, veru ciet! (janvāris, 2023) Irēna Finogejeva
Tēma: Vārdi attēlos un teikumos (janvāris, 2023) Irēna Saule
Tēma: Darbs ar teikumiem (janvāris, 2023) Irēna Saule
Tēma: Skaņu diferencēšana (janvāris, 2023) Irēna Saule
Tēma: Teikumu veidošana (janvāris, 2023) Irēna Saule
Tēma: Darbības vārds (janvāris, 2023) Irēna Saule
Tēma: Skaņas saistība ar burtu (janvāris, 2023) Irēna Saule
Tēma: Ziemassvētku dāvana. Skaņu L – V diferencēšana (decembris, 2022) Evita Barkane
Tēma: Logopēdiskā pēcpusdiena “Skani, mana valodiņa” (decembris, 2022) Anna Deksne
Tēma: Skaņu izrunas pārbaude. Attēli. (decembris, 2022) Veneranda Škrjaba
Tēma: Burtiņi un pantiņi (decembris, 2022) Veneranda Škrjaba
Tēma: Skaņu burciņas. Atgādnes. (decembris, 2022) Dace Kindzule
Tēma: Dažādi vingrinājumi logopēdijā (2022) Irēna Finogejeva
Tēma: Dažādu skaņu diferencēšana (2022) Aljeta Korošenko
Tēma: Nosaki vārda pirmo burtu (2020)_Evita Barkāne
Tēma: Ogu un dārzeņu domino (2022) Evita Barkāne
Tēma: Attēli izrunai (2020)
Tēma: Skaņa un burts
Tēma: Skaņu “b” un “d” diferencēšana
Tēma: Līdzskaņu “s” un “z” diferencēšana
Tēma: Uzdevumi logopēdijā
Tēma: Divskaņi
Tēma: Dažādi paņēmieni logopēdiskajām nodarbībām (2020)
Tēma: Darba lapa logopēdijā. Lasītprasme. (2020)
Tēma: Angļu valodas lasīšanas spēle (2023_janvāris) Anna Poļaka
Tēma: Ziemassvētku viktorīna (2022_decembris) Pēteris Lelis
Tēma: Helovīns. Krustvārdu mīkla (2022_oktobris) Evija Kaša
Tēma: Mācies – kas dzīvo jūrā? (2022_septembris)_Evija Kaša
Tēma: spēle- Kas dzīvo jūrā? (2022_septembris)_Evija Kaša
Tēma: Spēle: Kas ir manā skolas somā? (2022)_Evija Kaša
Tēma: Mācies: Kas ir manā skolas somā? (2022)_Evija Kaša
Topic: Christmas (2021)_Evija Kaša
Topic: Winter (2021)_Evija Kaša
_Topic: Alphabet games (2021)_Evija Kaša
Topic: Farm animals (2021)_Evija Kaša
Topic: Colours (2021)_Evija Kaša
Topic: Seasons (2021)_Evija Kaša
Topic: Feelings (2021)_Evija Kaša
Topic: Can you memorize everything in 20 seconds? (2020)_Evija Kaša
Topic: Tongue Twisters (2020)_Evija Kaša
Topic: Animals. Guess what I am!(2020)_Evija Kaša
Topic: Family. Sentence translation.(2020)_Evija Kaša
Topic: Family. Correction of Mistakes (2020)_Evija Kaša
Topic: My school things (2020)_Anna Poļaka
Vocabulary (2019)_Anna Poļaka
Topic: Verbs Go, Do, Play with sports (2020)_Evija Kaša
Topic: Noteikumi_darbibas-vardi_go_do_play_anglu_valoda_(2020.)
Ziemassvētki. Burtu mežģis. (2023_janvāris) Lidija Valujeva
Darba lapas krievu valodā_(2020)
Pareizrakstības attīstība dzimtās valodas (krievu) stundās 1. klasē
Metodiskos materiālus izstrādājuši:
Ilona Saule – RPAC darbojas ar sākumskolas mazākumtautību skolēniem ar valodas, mācīšanās un vieglas garīgās attīstības traucējumiem, mācot latviešu valodu un literatūru. Ikdienas darba pieredze liecina, ka aizvien vairāk ir nepieciešams vizuālais atbalsts, kurš ir primārais vārdu krājuma paplašināšanas instruments. Šāds pamats veido pārējo valodas apguves līmeni
Aļona Viļuma – RPAC izglītības metodiķe, vispārējās pamatizglītības skolotāja. Māca matemātiku skolēniem ar īpašām vajadzībām (IP21015811). Galvenais, ko ņem vērā, izstrādājot darba lapas, uzskates līdzekļus, pārbaudes darbus – vienkāršība, konkrētība, uzskatāmība. Ir pārliecināta, ka izstrādātos materiālus var izmantot ne tikai speciālo izglītības iestāžu pedagogi, bet arī vispārizglītojošo izglītības iestāžu skolotāji, pielāgojot tos konkrētiem skolēniem, īstenojot skolēnu ar īpašām vajadzībām iekļaušanu vispārizglītojošajās skolās.
Aiva Litauniece – latviešu valodas un literatūra, izglītības metodiķe. Metodiskais materiāls (atgādnes – prezentācijas, darba lapas u.c.) paredzēts latviešu valodas un literatūras apguvei 5.-9.klasē. Noderēs gan pedagogiem, gan izglītojamajiem, mācot un apgūstot mācību vielu
Evija Kaša – RPAC izglītības metodiķe, angļu valodas skolotāja. Veidojot materiālus skolēniem, akcentē materiāla vizualizāciju – tādējādi padarot to labāk uztveramu. Materiāli paredzēti arī radošās un kritiskās domāšanas attīstīšanai.
Irēna Saule – logopēde. Lai uzlabotu bērnu runas traucējumus, ļoti daudz veido vizuālus atbalsta materiālus dažādu runas attīstības vingrinājumu veikšanai.
Anna Poļaka –angļu valodas skolotāja 1.- 9. klasēs. Savā mācību priekšmetā izvērtē satura apjomu, taču atlasīto sagatavo pamatīgi un pārdomāti – pievēršot uzmanību visu valodas prasmju attīstībai. Jaunāko klašu skolēniem top prezentācijas, kurās uzsvars ir vārdu izrunai un rakstībai, ļoti minimāli gramatikas apguves. Vecāko klašu skolēniem gramatika tiek pārdomāta, vienkāršota un vizuāli attēlota.
Inese Bogdanova – speciālais pedagogs
Alla Vorobjova – krievu valodas skolotāja.
Ināra Treikale – sākumskolas skolotāja.
Aljeta Korošenko – logopēde
Anna Deksne – logopēde
Dzidra Germova– bibliotekāre
Lidija Sosnere – informātikas, matemātikas skolotāja