Metodiskie materiāli no pedagogu profesionālās pilnveides kursiem:
- Individuālais izglītības programmas apguves plāns, atbalsta pasākumi un pielāgojumi, atbalsta komandas darbs, ievērojot 4 – 6 gadīgo bērnu attīstības īpatnības
- Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamajiem ar kombinētiem attīstības traucējumiem un tā izvērtēšana
- Mācību materiāla un vides pielāgošana, atbalsta elementu izvēle izglītojamajiem ar kombinētiem attīstības traucējumiem
- Metožu daudzveidība, digitālo rīku un resursu izmantošana mācību procesā klātienē un attālināti
- “10 ieteikumi skolotājiem, iekļaujot bērnus ar speciālajām vajadzībām”
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Ka-rikoties-sensoras-informacijas-apstradasanas-traucejumu-gadijuma (2021)
Rīcības shēma atbalsta pasākumu nodrošināšanai _VISC (2020)
A.Viļuma.
- Pielagojumi-un-atbalsta-pasakumi-macibu-procesa-atgadnes (2021)
- Individuālais-izglītības-programmas-apguves-plāns-atbalsta-pasākumi-un-atbalsta-komandas-darbs-strādājot-ar-izglītojamajiem-kuriem-ir-kombinēti-attīstības-traucējumi. (2020.)
- Mācību-process-skolēniem-ar-garīgās-attīstības-traucējumiem-(2020.)
- Metožu-daudzveidība-strādājot-ar-bērniem-ar-kombinētiem-attīstības-traucējumiem.(2019.)
- Pasvadibas_caurvijas_ieviesana_sakumskola (2018.)
A.Litauniece.
- Individualizētā-mācību-procesa-elementi-dzimtās-valodas-stundās-pamatskolā (2020.)
- IT-mācību-procesā (2020.)
- lasit_ar_interesi (2017.)
- RUNĀTPRASMES ATTĪSTĪŠANA
Evija Kaša – regulāri piedalās Autisma izpētes institūta ASV rīkotajos vebināros, kā arī iepazīstas ar Austrālijas Autisma organizācijas un amerikāņu organizācijas “Amaze” pētījumiem un prakses piemēriem. Šeit publicētie materiāli ir tulkoti latviešu valodā.
- Autisma_izpētes_institūts_vebinārs_sadarbības_modelis (2020.)
- Mācīšanas stratēģijas (2020.)
- Sociālais žurnāls (2020.)
- Sociālās prasmes_stratēģijas (2020.)
- Vizuālā_Rutīna (2020.)
- Ikdienas grafiku izveide berniem ar AST (2020.)
V. Škrjaba.
- Dalisanas-pieredze-par-magistra-darba-temu-Vardu-krajuma-paplasinasana-sakumskolas-skoleniem-ar-GAT-un-VSNA (1)
- Paًšapkalpošanās prasmju pilnveidoًšana sākumskolas skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem ārpusstundu laikā
Ir.Saule.
- Attālinātā-mācību-procesa-īstenošana-pirmsskolas-grupās (2020.)
- Attīstošās-metodikas-pirmsskolas-vecumā (2020.)
- Valoda-un-pasaka-pirmsskolas-izglītības-iestādē (2020.)
I.Kruste.
T.Kuļika
E.Barkane
- Logopēda ieteikumi vecākiem, ko var veikt mājās ar bērniem “Artikulācijas aparāta vingrinājumi” – Artikulācijas-aparāta-vingrinājumi_darbam (2020.)
I.Zvjagina
A.Poļaka
A.Verze
- Valodas un runas traucējumu izraisīto problēmu risināšana mācību procesā.
- Speciālās izglītības pedagoģiskie aspekti.
- Mācīšanās grūtību problēmu risināšana izglītības procesā. Rakstīšanas traucējumi.
- Jedzienu kartes (2018.)
- Skolēnu motivācijas veicināšana pašvadītā lasīšanas procesā. (2018.)
I.Treikale
M.Kudurs
T.Katkovska
L.Sosnare
I.Mediss
I.Kolendoviča
- Kas jāņem vērā, veidojot draudzību ar digitālo tehnoloģiju palīdzību (2017.)
- Digitālo tehnoloģiju loma bērnu komunikācija (2017.)
- Preventīvu pasākumu īstenoًšana sociālās atstumtības riska mazināšanā (2016.)
E.Barkane, Ž.Truskovska
I.Bogdanova
A.Kudure
I.Urtāne
N.Oparina-Valaine
- Attīstošie-uzdevumi-bērniem (2020.)
V.Solovjova
- Sadarbība ar vecākiem pirmsskolā. (2019.)
I.Zadvinska, S.Jablonska