Kā veiksmīgi iekļaut skolēnu? Kuriem likumiem jāpievērš uzmanība? Atbildes atradīsiet šeit: Veiksmīgai iekļaušanai
Materiālu krātuve
Metodiskie materiāli no pedagogu profesionālās pilnveides kursiem
Izstrādātie materiāli
Sensorā informācijas apstrāde
Materiālu krātuve
Metodiskie materiāli no pedagogu profesionālās pilnveides kursiem
Digitālo stāstu veidošana ar programmu “Bookcreator”
Valodas attīstības iespējas dažādos vecumposmos
Digitālās tehnoloģijas mācību materiālu veidošanai skolēnu izglītības vajadzību nodrošinājumam
Rotaļu un spēles elementu izmantošana vārdu krājuma paplašināšanā
RPAC digitālā bibliotēka_Vasaras Universitāte, 2024
RPAC digitālā bibliotēka_Vasaras Universitāte, 2024_Aktivitātes
Atbalsta sistēmas izglītības iestādē un pašvaldībā sadarbībai un katra bērna un jaunieša atbalstam
Savas izglītības iestādes izvērtējums
Darba metodes ar pirmsskolas vecuma bērniem ar dažādas variācijas attīstības traucējumiem iekļaujošās izglītības kontekstā
Individuālais izglītības apguves plāns, atbalsta pasākumi un pielāgojumi, atbalsta komandas darbs, ievērojot 4-6 gadīgo bērnu attīstības īpatnības
Mācību materiāla un vides pielāgošana. Atbalsta elementu izvēle izglītojamajiem ar kombinētiem attīstības traucējumiem
Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamajiem ar kombinētiem attīstības traucējumiem un tā izvērtēšana
Garīgās attīstības, mācīšanās, valodas un uzvedības traucējumu ietekme uz izglītojamo mācību satura apguvi un turpmāko attīstību. Korekcijas darbs skolā
Metožu daudzveidība, digitālo rīku un resursu izmantošana mācību procesā
Individuālais izglītības apguves plāns, atbalsta pasākumi un pielāgojumi, atbalsta komandas darbs, ievērojot 4-6 gadīgo bērnu attīstības īpatnības
Iekļaujošā izglītība
Globālā lasīšanas metode darbā ar bērniem ar AST_1
Globālā lasīšanas metode darbā ar bērniem ar AST_2
Pieredze ikdienas darbam, strādājot ar skolēniem ar AST
Sociālie stāsti darbā ar bērniem ar AST
Darba metodes ar pirmsskolas vecuma bērniem ar dažādas variācijas attīstības traucējumiem iekļaujošās izglītības kontekstā
Etīdes struktūra
Garīgās attīstības, mācīšanās, valodas un uzvedības traucējumu ietekme uz izglītojamo mācību satura apguvi un turpmāko attīstību. Korekcijas darbs skolā.
Metožu daudzveidība, digitālo rīku un resursu izmantošana mācību procesā klātienē un attālināti
“10 ieteikumi skolotājiem, iekļaujot bērnus ar speciālajām vajadzībām”
Skolas darba jomas kritērija Mācīšana un mācīšanās pašnovērtējums RPAC
Izstrādātie materiāli
Ilona Saule
Aļona Viļuma
- Pielagojumi-un-atbalsta-pasakumi-macibu-procesa-atgadnes (2021)
- Individuālais-izglītības-programmas-apguves-plāns-atbalsta-pasākumi-un-atbalsta-komandas-darbs-strādājot-ar-izglītojamajiem-kuriem-ir-kombinēti-attīstības-traucējumi. (2020.)
- Macibu-process-skoleniem-ar-garigas-attistibas-traucejumiem (2020)
- Metozu-daudzveidiba-stradajot-ar-berniem-ar-kombinetiem-attistibas-traucejumiem (2019)
- Pasvadibas_caurvijas_ieviesana_sakumskola (2018)
Aiva Litauniece
- Individualizētā-mācību-procesa-elementi-dzimtās-valodas-stundās-pamatskolā (2020.)
- IT-mācību-procesā (2020.)
- lasit_ar_interesi (2017.)
- Runātprasmes attīstīšana
Evija Kaša – regulāri piedalās Autisma izpētes institūta ASV rīkotajos vebināros, kā arī iepazīstas ar Austrālijas Autisma organizācijas un amerikāņu organizācijas “Amaze” pētījumiem un prakses piemēriem. Šeit publicētie materiāli ir tulkoti latviešu valodā.
- Autisma_izpētes_institūts_vebinārs_sadarbības_modelis (2020.)
- Mācīšanas stratēģijas (2020.)
- Sociālais žurnāls (2020.)
- Sociālās prasmes_stratēģijas (2020.)
- Vizuālā_Rutīna (2020.)
Ikdienas grafiku izveide berniem ar AST (2020.)
Veneranda Škrjaba
- Dalisanas-pieredze-par-magistra-darba-temu-Vardu-krajuma-paplasinasana-sakumskolas-skoleniem-ar-GAT-un-VSNA
- Paًšapkalpošanās prasmju pilnveidoًšana sākumskolas skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem ārpusstundu laikā
Irēna Saule
Aljeta Korošenko
Ilona Pabērza
- Attālinātā-mācību-procesa-īstenošana-pirmsskolas-grupās (2020)
- Attīstošās-metodikas-pirmsskolas-vecumā (2020)
- Valoda-un-pasaka-pirmsskolas-izglītības-iestādē (2020)
Tatjana Kuļika
Evita Barkane
- Logopēda ieteikumi vecākiem, ko var veikt mājās ar bērniem “Artikulācijas aparāta vingrinājumi” – Artikulācijas-aparāta-vingrinājumi_darbam (2020)
Irina Zvjagina
Anna Poļaka
Aina Verze
- Valodas un runas traucējumu izraisīto problēmu risināšana mācību procesā.
- Speciālās izglītības pedagoģiskie aspekti.
- Mācīšanās grūtību problēmu risināšana izglītības procesā. Rakstīšanas traucējumi.
- Jēdzienu kartes (2018)
- Skolēnu motivācijas veicināšana pašvadītā lasīšanas procesā. (2018)
Irina Treikale
Māris Kudurs
Tatjana Katkovska
Lidija Sosnare
Ilona Mediss
Indra Kolendoviča
- Kas jāņem vērā, veidojot draudzību ar digitālo tehnoloģiju palīdzību (2017)
- Digitālo tehnoloģiju loma bērnu komunikācija (2017)
- Preventīvu pasākumu īstenoًšana sociālās atstumtības riska mazināšanā (2016)
Evita Barkane, Ženija Truskovska
Inese Bogdanova
Anna Kudure
Ineta Urtāne
Nataļja Oparina-Valaine
- Attīstošie-uzdevumi-bērniem (2020)
Valentīna Solovjova
Inese Zadvinska, S.Jablonska
Irina Kruste
Sensorā informācijas apstrāde